Co propagovat na reklamních taškách s potiskem


Výrobky či služby – reklamní tašky jsou vysloveně vhodné pro propagační potisk zaměřený na firemní činnost. Potisku na taškách si lidé všímají a zaujme jejich pozornost hlavně tehdy, je-li věcný, zajímavý a atraktivní, proto věnujte pozornost jeho vzezření, aby dokázal vaši potenciální klientelu oslovit na první pohled.

nákupní tašky

Sportovní akci – propagace významné sportovní akce nemusí probíhat pouze v televizi, lze ji připomínat na veřejnosti i skrze reklamní textil, jako jsou trička, mikiny, batohy nebo tašky. Neomezujte se na sporty, které se těší největšímu zájmu sponzorů, propagovat lze kromě hokeje a fotbalu i sportovní odvětví méně známá, jako je mistrovství republiky v parkurových skocích, v lukostřelbě, anebo vysloveně neznámé akce, například turnaj v pétanque či turnaj v karetní hře Lóra.

Vernisáž, výstavu a firemní prezentaci – pořádáte výstavu obrazů, soch a dalších výtvarných děl a chystáte se na vernisáž? Anebo chcete dát o sobě vědět a poukázat na činnost vaší firmy v různých oblastech lidského života? Pak byste mohli využít i potisku a reklamních taškách, které rozdáváte svým zákazníkům nebo vašim blízkým, kteří s taškami chodí na nákupy a mohou tyto informace šířit mezi lidmi.

dívka s taškami

Životní styl – na taškách lze skvěle propagovat různé životní styly, například lásku ke koním, zaměření na vodáctví a vodní sporty, horolezectví a vysokohorskou turistiku, cykloturistiku a silniční cyklistiku, různé druhy sběratelských koníčků, veterán kluby, propagaci masáží a jógy atd.

Odlišné názory – odvážní lidé mohou na reklamní tašce propagovat některé zajímavé postoje vůči lidskému smýšlení. Kupříkladu mohou nechat vytisknout na reklamní tašku Promotextilie slogany či citace ohledně mezilidských vztahů a různá přísloví, třeba ve smyslu, že jsme na jedné lodi, že co vysíláme, se nám vrací, že zvířata jsou naši bratři a z etických důvodů nejíte maso atp.